Casus: HR support op afstand


Voor een gerenommeerd consultancy- en projectmanagementbedrijf dat gebouwd is op drie specialismen: Data & Systemen, Processen & Security en Wet- & Regelgeving is PAVO gevraagd om HR en officemanagementsupport op afstand in te regelen. De medewerkers zijn expert in één of meer van deze pijlers en zijn een mix van mediors en zeer ervaren specialisten met ervaring tussen de 8 en 25 jaar. De organisatie groeit snel en de partners vinden opdrachten zelf ook nog uitdagend. Dit is waarom wij gevraagd zijn om de volgende zaken over te nemen: 

  • On-boarding van zowel eigen personeel als associaties. 
  • Het bijhouden van alle uren en het juist registreren 
  • Personeel dossiers opzetten en bijhouden 
  • Ziektemeldingen 
  • Verlofregistratie 
  • Standaarden creëren op bijvoorbeeld contracten, kennisdelingssessies, vergaderingen etc.  

De kracht van deze constructie is dat de partners zich kunnen richten op hun opdrachten en de uitbreiding van hun bedrijf en PAVO alle omliggende zaken overneemt en zorgt dat er altijd back-up is en nooit een iemand verantwoordelijk is voor de klant. 

Dit is wat deze klant over PAVO zegt:  

“Het PAVO Team biedt een gedegen ondersteuning van ons bedrijf. Betrokken, proactief en meedenkend helpen zij ons met de volgende stap. Een relatie met een persoonlijke touch die een fijne basis vormt voor een langdurige samenwerking. 

Contact

Dit is een casus die de ervaring die wij een klant hadden schetst. Wil je weten wij voor jou kunnen betekenen of zin om eens een kop koffie met ons te drinken? Neem contact  met  ons op of bel naar 0229 317 444 en wij maken graag kennis met jou. Wil je meer informatie over actuele onderwerpen, HR gerelateerde artikelen of over wie PAVO is? Dat kan ook! Neem een kijkje op onze nieuwspagina  

Tags : casus, HR, klanten, officemanagementsupport, ontzorgen, pavo,